Bestilling og betaling af varer

Ja. Alle priser på DAEBAK er inklusive moms.

Vi har fri fragt på ordrer over 500 kr. Ordrer under 500 kr. tillægges fragtomkostninger på 49 kr.

Hos os kan der betales med følgende betalingskort: VISA, American Express, Mastercard og Maestro.

Afsendelse og levering

Leveringstiden er 2-5 hverdage. Vi sender sommetider pakker fra andre EU lande, som feks. Italien. Hvis leverancen er forsinket, vil vi underrette dig herom pr. e-mail.

Pt. er det desværre ikke muligt for os at levere til pakkeshop. Vi leverer kun til din privatadresse.

Da vi desværre ikke har fysiske butikker, er det desværre ikke muligt.

Fortrydelsesret og returnering

Du har 14 dages fortrydelsesret. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget din ordre.

Du skal, inden for 14 dage fra modtagelsen af dine varer, give os meddelelse om at du ønsker at fortryde købet. Du skal henvende dig via e-mail på følgende e-mailadresse: kundeservice@daebak.dk

Du skal sende ordren retur til os, straks efter, at du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal selv betale udgifterne til returnering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi har modtaget den. Der skal derfor gemmes postkvittering samt evt. track and trace nummer. Du bærer selv risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde varen fungerer på.

Reklamationsret

Uheldigvis sker det engang imellem at en pakke kommer ud for transportskader. Vi beklager mange gange at du skulle modtage sådan en pakke. For at vi kan tage sagen videre med speditøren, skal vi bruge information om din pakke, og billeder af pakkens stand ved levering. Du bedes venligst kontakte os på følgende e-mailadresse: kundeservice@daebak.dk

Som kunde har du 24 måneders reklamationsret, hvis der er mangler ved den købte vare. Du har derfor mulighed for at få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, alt afhængige af den konkrete situation, som vi tager stilling til. Du skal reklamere inden for "rimelig tid" efter modtagelse af varen, ved at kontakte os på følgende e-mailadresse: kundeservice@daebak.dk

Reklamationsret finder ikke anvendelse, hvis manglen er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.